2017. március 19., vasárnap

Bromélia Design - Nyereményjáték!

El sem hiszem, de végre bemutathatom nektek a saját tervezésű vászontáskáimat! :) Már elkészült a FB és az IG oldal is, úgyhogy rendelhetőek. Ennek örömére egy kis nyereményjátékkal is készültem, erről, és a további infókról a bejegyzésben olvashattok bővebben, kattintsatok tovább!


Már körülbelül 14 éves korom óta készítek ilyesmi rajzokat, és már régóta a fejemben motoszkált a gondolat, hogy több embernek is meg kéne őket mutatnom, vagy legalábbis a rajzok egy részét. Még decemberben feltöltöttem egy képet Instagramra az első táskáról, és annyian írtatok, hogy szeretnétek rendelni, hogy egyből nagyon izgatott lettem, és úgy döntöttem, hogy több táskát és mintát is fogok készíteni. Kezdésképp jelenleg még csak 6 minta van, de ez folyamatosan bővülni fog. Szeretek leírhatatlan, megfoghatatlan dolgokat, érzéseket lerajzolni, a kaktuszos mintán kívül mind ilyen.

Eléggé elhúzódtak a dolgok, de végre kész van! :) FB-on, IG-on vagy emailen (prettyandniceblog@gmail.com) keresztül tudtok rendelni üzenetben, átvenni pedig Budapesten lehet személyesen, vagy postázok. 38x42 cm-es pamutvászon táskák, a minták kézzel készülnek, 30 celsius fokon moshatóak, mosás után vasalást igényelnek, és méretben 10%-os zsugorodás várható, az áruk pedig 2.000 Ft.

Ahogy a poszt elején már említettem; készültem nektek egy nyereményjátékkal is, amit FB-on, IDE kattintva találtok.

SOLITUDE

THE HUG

 CACTUS

US

BIRTH OF LOVE

LEON


1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!