2017. március 25., szombat

OUTFIT - Emerald

Most már tényleg beköszöntött a tavasz, viszont az utóbbi 3 hétben csak feketében és sötét ruhákban jártam, úgyhogy azt hiszem idén is majd csak nyáron fogok rákapni pár színesebb ruhadarabra. Egyébként addig senki nem mondhatja el magáról, hogy túl sok feketét hord, amíg valaki komolyan meg nem kérdezi tőle, hogy gyászol-e. Uff, velem pár hete megtörtént.. :D
Na de térjünk inkább rá a mai szettre! Mint ahogy az általában lenni szokott, ismét a részletekre helyeztem a hangsúlyt; imádom a nadrágon a virágos hímzést, a smaragdzöld bársony pólóval pedig szerintem szokatlan, de tökéletes párost alkotnak. Oh, és majd elfelejtettem: szemüveges lettem! Ez most kicsit olyan, mintha egy szuper hírt közöltem volna veletek, mondjuk az igazat megvallva egészen szeretem hordani, és egyébként nem olyan rossz a látásom. :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Kabát: turkáló / Póló: Bershka / Farmer: Zara / Cipő: Deichmann











Fotók: Exkluzive


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!