2017. május 4., csütörtök

Az első Manna rendelésem (fogkrém, tündérkert szappan, arcpakolás)

Korábban már nagyon sokat hallottam a Mannáról, mindenhol csak pozitív visszajelzéseket olvastam, ezért úgy gondoltam, hogy én is teszek egy próbát. Természetes, magyar, állatkísérletektől mentes márka sok vegán termékkel, ezért örömmel adtam le a rendelésem. A választásom a tündérkert szappanra, az alginit arcpakolásra és a fodormentás fogkrémre esett, két mini shea vaj és egy hajápoló szappan pedig ajándékba érkezett. Ha kíváncsi vagy ezekre a termékekre, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!


Már egy jó ideje odafigyelek arra is, hogy milyen fogkrémet használok, mert borzasztó, hogy mennyiféle vegyszert képesek belekeverni, meg ugye nálam az is szempont, hogy CF és vegán legyen, így hát nem is volt kérdés, hogy a Manna fogkrémje a kosaramban landol-e.
A csomagolása mellett két okból sem tudok szó nélkül elmenni: először is azért, mert szerintem még soha nem láttam ennél szebb fogkrémet (haha, ez milyen furin hangzik), másodszor pedig azért, mert nem a legpraktikusabb. Amikor már a végét járja a tubus tartalma, akkor nagyon nehéz kierőszakolni belőle a maradékot, nem lehet rendesen hajlítani a csomagolást.


Maga a fogkrém első pár használatkor kifejezetten szokatlan, hiszen sokkal kevésbé habzik, mint egy "átlagos" társa, hozzá kell szokni. Az íze is különös, de én kifejezetten szeretem, és nagyon jól tisztít is.
A vegyszermentes és természetes fogkrémek sajnos nem a legolcsóbbak, ahogy ez sem, viszont ezt azért drágállom.

Összességében egy nagyon jó termékről van szó, szerettem, elhasználtam, de több okból kifolyólag sem ez az igazi számomra, tovább kell kutatnom a tökéletes mindenmentes fogkrémet.


TÜNDÉRKERT SZAPPAN (1.590 Ft/90 g)

Ez a szappan a színével és a fantázianevével egyből megfogott, tudtam, hogy ez nekem kell! Amikor megérkezett a Manna csomagom és kinyitottam a dobozt egyből a szappan csodálatos virágos illata csapott meg, leírhatatlanul finom!
Eredetileg arctisztításhoz szerettem volna használni, de arra nekem sajnos nem vált be, mivel nagyon kipirosodott tőle a bőröm, túl érzékeny hozzá. Zuhanyzáshoz viszont imádom, pihe-puha lesz tőle a bőröm, az édes illatával pedig tényleg nem tudok betelni. A benne lévő apró szemcsék (szárított hibiszkusz) pedig enyhén még bőrradírozó hatásúak is. Biztosan újravenném!




Ez a mini szappan ajándékba érkezett, és félve próbáltam ki, mert azért mégiscsak derékig érő, iszonyatosan dús hajam van, nekem nem szoktak beválni az efféle különlegességek. Sajnos így is lett, ezt nem az én hosszú hajamhoz találták ki, túl macerás volt vele hajat mosni, és ugyan szép fényes lett tőle a hajam, nem éreztem teljesen tisztának, pedig nagyon alapos voltam még az öblítésnél is. Ettől függetlenül ha tehetitek mindenképp próbáljátok ki, mert hajápolás terén teljesen természetes terméket nagyon nehéz találni, ez pedig az, csupa szuper összetevővel!



Ez a két multifunkcionális shea vaj is ajándékba érkezett az első rendelésemhez. Használhatóak arckrémként, testápolóként, szemránckrémként, ajakápolóként, napozás utáni krémként, sarokpuhító krémként és popsikrémként is.
Az első dolog amit ki szeretnék emelni, az az illatuk. Mindkét fajtának szinte már addiktívnek mondható az illata, nem is tudom, hogy melyik a finomabb. A levendulásat este, a narancsosat pedig napközben szeretem használni, előbbi megnyugtat, utóbbi felvidít.
A hatásuk számomra nem volt meglepő, hiszen korábban szinte ugyanezt készítettem el itthon én is (IDE kattintva megtalálod a DIY videót), csak picit másképp. Nagyon szépen hidratálnak, puhítanak, bár az illóolajok miatt nekem arcra ezek sem váltak be, extra érzékeny bőröm van. Ajakápolásra szeretem őket használni a legjobban, szép visszafogott fényt kölcsönöznek az ajkaknak, a kis 15 ml-es kiszerelés pedig a táskában is kevés helyet foglal. Ha a megszokottnál jobban ki volt száradva a kézfejem, akkor azt is szépen helyretette, bár hozzá kell tennem, hogy a shea vaj azért elég nehezen kenhető, de ez legyen a legnagyobb baj.



Ezt az arcpakolást csak kíváncsiságból csaptam hozzá a csomagomhoz. Meglepő, de fashion és beauty blogger létemre még soha nem használtam semmilyen arcpakolást. :)
Egy-két kanálnyi mennyiséget vízzel kell összekeverni, majd egyenletesen eloszlatni a bőr felszínén, és csak addig kell magunkon hagyni, amíg meg nem szárad, így nem mondható egy időigényes rituálénak. Pozitívum, hogy egy alkalomra nagyon kevés is elég belőle, sokáig ki fog tartani ez a 100 ml.
Lemosás után az arcom friss, puha, üde és élettel teli, de azért mindenképp némi hidratálást igényel, mivel utána azért kicsit feszül a bőröm.
Szeretem, és örömmel fogom elhasználni, de számomra semmi extra hatása nincs, ezért többet biztosan nem rendelem meg.






2 megjegyzés:

  1. Több éven keresztül kerülgettem a Mannát, hogy majd egyszer ki fogom próbálni... Aztán végül egy véletlen folytán került hozzám az "ében arctisztító szappan" ami a különleges színével szerelem volt első látásra. De sajnos nem vált be több szempontból sem. Az oldalon úgy hirdették, hogy akár még smink lemosására is alkalmas, de nekem annyira csípi a szememet, hogy a legkisebb mennyiségtől is perceken keresztül könnyezem. Talán csak velem van a baj, de nekem a szappan nagyon szárította az arcbőrömet is, amin még a téli hidratáló krém sem segített. Ezek a tapasztalatok mellett nekem az ára (1600 forint) nagyon soknak tűnik. :c

    A tündérkert szappan viszont felkeltette az érdeklődésem, talán az lesz a következő, ha a mostanit elfogyasztottam. Igaz zuhanyzáshoz még sosem használtam hagyományos szappant, de valahol el kell kezdeni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuj, szappant szembe nem szabad, a smink lemosását gondolom az arcsminkre értik. Én csak a szemem sminkelem, plusz egy kis korrektort használok a szemem alá, utóbbit szépen eltávolította, de valóban úgy összességében nem váltja ki a sminklemosót vagy más arctisztítót.
      Nekem is szárította az arcbőröm eddig minden szappan, de aztán rátaláltam a Pom Pom shea vajas szappanjára, és az nekem tökéletesen bevált arctisztításra, a napokban lesz róla bejegyzés is! :)

      A Tündérkert szappant pedig tényleg őszintén ajánlom, az illata mindennél finomabb! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!