2017. június 18., vasárnap

OUTFIT - Summer wine

Mennyire aranyos már ez a ruha! A SheIn oldalát böngészve egyből megakadt rajta a szemem, főleg a fodros alja és a kivágott háta miatt. Direkt M-es méretet rendeltem S-es helyett, mert magas vagyok, ezért nekem minden ilyesmi ruhadarab rövid szokott lenni. Sajnos a felső része nagyon nagy lett, de nem estem kétségbe, mert egyszerűen be tudtam venni belőle pár centit a vállrésznél, az alsó, öv alatti része pedig nem túl rövid az M-es méretnek köszönhetően.
A táska szerintem ehhez a szetthez különösen passzol, üzenetben tudtok tőlem rendelni belőle a Bromélia Design FB, illetve IG oldalán, ahol több minta közül is válogathattok, a képeken lévő a The Birth Of Love fantázianevű. :)
Nagyon hiányzott nekem valami piros az összképből, ezért vörös rúzst választottam, és kötöttem egy élénkpiros masnit a csuklómra. A bal kezemen a choker mellett pedig egy apró Thomas Sabo karkötő van, amit még a sajtótájékoztatójukon kaptam. A Little Secrets kollekció része ez az aprócska kis ékszer, szeretem az ilyen egyszerű, visszafogott darabokat, ráadásul ezekre kedvünk szerint gravíroztathatunk motívumokat, így még személyesebbé téve őket.


Playsuit: SheIn / Táska: Bromélia Design / Napszemüveg: Stradivarius / Fekete karkötő: Thomas Sabo / Szandál: CCC

















Fotók: Exkluzive

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!